Claire37 (21)
Ik hou van zwart. Zwarte kleding, zwarte humor, zwarte schapen.... Maar ik ben geen goth ofzo hoor! Ik draag gewoon graag zwart. Zwart ondergoed, zwarte bikinis. Waar hou jij van? Ik hoop van roze.
★★★★☆
Aleena (21)
Ik ben wat ze noemen een echte flierefluiter, ik neuk links en rechts en ben ook dol op pijpen in een donker steegje…. Maar dat is even geleden. Het lijkt wel of niemand meer uitgaat. Het is veel te stil
★★★★☆
HeetAapje (20)
Ik ben lekker speels en ik hoop altijd zo te blijven! Maar jongens spelen niet zo veel meer, behalve met mijn gevoelens. Ze moeten juist lekker spelen met alles aan mijn lijf en ik met dat van hun. Dus
★★★★☆
Zaina (20)
Ik hou niet van overdreven gedoe. Veel moeite moeten doen om op te vallen enzo. Ik denk dat als je iemand er leuk uit vind zien dat dat dan ook het teken is dat je er werk van moet maken. Ik ben ook zeker
★★★★☆