OntdekkingsReis (21)
Sterke mannen doen me niets. Het gaat niet om hoe gespierd een man is, het gaat erom dat een man zijn ego niet te groot is. Mannen met te grote egos presteren in mijn beleving er niet veel. Het is alleen
★★★★☆
SchatjeVanJou (20)
Kun je het voelen? Al zo dwars door je beeldscherm heen? Kun je voelen hoeveel zin ik heb? Vandaag? Niet alleen vandaag, morgen ook en volgende week. Ik denk dat ik echt zo een oude vrijster ga worden
★★★★☆
Nynke30 (20)
Ben ik te lief? Loop ik daarom altijd tegen het verkeerde type man aan? Van die mannen die je alleen maar gebruiken en hun kwakje bij je dumpen zonder ook maar aan het genot van de vrouw te denken? Ik
★★★★☆
WarmeWorstGezocht (21)
Ik geef gewoon niet op. De buurman was niet lekker. De pizzabezorger kwam te snel klaar. Maar er moet er ergens eentje rondlopen die het wel doet zoals ik het nodig heb. Of moet ik echt een glazenwasser
★★★★☆