TattooChickie (21)
Al jong liet ik mijn eerste tattoo zetten, een liefde voor een bepaalde soort pijn was geboren. Ik zette er meer, ik probeerde andere dingen uit die ook redelijk pijnlijk waren. En nu zijn we hier.
★★★★☆
Giny (21)
Je zou er als vrouw bijna moedeloos van worden. Zijn al die mannen bezet tegenwoordig? Is er echt geen eentje meer voor mij die wel goed werkt? Ik heb echt pech met mannen de laatste tijd. Sex hoort
★★★★☆
Ignacia (20)
Voor mij bestaat de ideale man niet. Laat me uitleggen wat ik daarmee bedoel voordat je mij verkeerd begrijpt. De ideale man is eentje waar je feitelijk als vrouw mee zou willen trouwen. En dat is
★★★★☆
JongEnWildWat (20)
Het is uit, over en voorbij en dat maakt mij weer helemaal vrij en hopelijk een andere leuke man superblij! Wat een gerijmerij, sinterklaas tijd is er niks bij. Hahaha, nou aangenaam dus bij deze.
★★★★☆